Thursday, March 5, 2009

khamis malam jumaat

hari ini sangat penat sehingga saya terus tertido di atas sejadah selepas asar dan dikejutkan oleh rakan serumah saya untuk solat maghrib..kelas 1 hour je arini..tapi dari pagi duk ulang alik dari stafford ke mckenzie untuk berkumpul dan pergi ke brooklyn di mana malaysian student department terletak..tetapi terpaksa pulang semula ke stafford house untuk mengambil dokumen2 yang tertinggal..sangat geram..MSD yang lambat dan greeting yang kurang nice...takde pon makan2 macam senior cakap..=p
rushing2 cari dokumen di rumah dan menphotocopy kannya dan pergi balik ke brooklyn jupe orang msd nak bagi borang..lunch hour pulak..sampai pukul 2..tunggu lah kejap..i have class at 310pm..that lady came and we passed up our form..dia dah invite gi coffee2 sebab tak amik lunch lagi..sumpah lapar..tapi we were rushing to class..sampai2 kelburn da pukul 3..nasib baik clas 1 hour...PPPFftTTT!!

naik bukit yang tinggi ni sebab 1 hour clas je every khamis...sangat.....................................

dalam kelas asik tengok jam...nak balik cepat..nak makan..tadi ain ajak pegi cinta..sangat berkobar-kobar nak gi makan kat cinta..sebab da boleh habis satu pinggan makan nasi dia yang banyak tu...nak order king prawn tom yam soup n nasi lagi lah...mmmm....sedapnya....

after class ain, nad, bee fei and i terus rushing naik bus gi cinta..tapi cinta bukak pukul 530..and it was like 430pm at that time...masuk la mane2 kedai yang boley masuk...sempat saya beli hanger tambahan and small pegs yang sangat cute...cute stuff are irresistable...

then,di cinta saya makan puas2...kenyang...

sekarang saya tak boleh tidur sebab tadi da tido..and it's almost 12am...and i have class at 9 tomorrow...saya baru balik dari star mart...tercapai impian saya tak nak pakai selipar macam kiwi lain buat..saya dah buat!!bangga....

***mood:sangat pening nak pikir tajuk essay and topic for my first assignment sehingga tak ade mood nak uat ape2...***

**currently listening too bella's lullaby..trying to get myself to bed~**

No comments:

Post a Comment