Monday, May 18, 2009

kegiatan

maafkan saya lama tidak update blog.oh!sudah ada sarang labah-labah!
bukan apa,lately, saya dihempap dengan ASSIGNMENT yang datang tanpa hati perut..ok.mungkin bukan salah ASSIGNMENT.mungkin salah saya.due date dekat-dekat.dekat-dekat due date baru gelabah..jap.saya tidak gelabah.saya cari bahan awal.cuma kudrat nak menaip words yang beribu belom sampai.ini kata-kata normal seorang pelajar universiti..sekarang, saya sepatutnya sangat busy..saya sedang giat melakukan perkara-perkara berikut..mengikut kronologi:

-saya sedang membaca bahan-bahan untuk WRIT101 ASSIGNMENT yang perlu di-peer-review kan hari khamis ini.yes,lusa.

-saya sedang cuba mula belajar buat ASSIGNMENT seawal mungkin.mungkin saya akan mula menaip ALIN ASSIGNMENT khamis ini selepas hantar writ.mungkin.

-saya sedang excited kerana baru menang lucky draw untuk nonton night at the museum2 esok!!!!!!!!!!!!excited x?sebab ni first time sejak saya lahir dapat lucky draw..kat funfair x kire..

-saya sedang giat mencari orang yang pandai potong rambut depan kerana sudah panjang..jadi,sesiapa yang pandai sila hubungi saya..

-saya juga sedang giat berfikir bila saya patut mula study untuk test bilingual (8/6) dan exam alin (18/6)..

owh ye.sudah 4 tahun tidak bermain tampar2 bola.terasa ingin bermain semula.masih berskillkah???

1 comment: