Saturday, January 17, 2009

tiren


dua hari lepas, saya pergi tonton wayang..saja-saja nak tengok cerita hantu..kawan-kawan faisal cakap, tengokla tiren..."bessstttttt"..."serammmmm", kata mereka.jarang ada cerita hantu yang seram dan best (selain congkak) yang boleh ditonton.jadi, kami tanpa tahu latar belakang dan asal-usul tiren terus bergerak ke kaunter tiket..kami pon masuk ke hall (x ingat nombor berapa).kami duduk..saya tengok ramai lelaki yang tonton cerita ni..saya tanya faisal,"kenapa banyak sangat lelaki ni?".faisal angkat bahu.dia pon tak tahu.sumpah saya pon tak tahu cerita ni ada hantu apa.

tayangan bermula...

abg motor: kamu mau ke mana...?ini kan tanah kuburrr....

gadis : saya mau pipis (kencing)...abang mau ikutttt.....?

abang motor senyum2 simpul...gadis seksi berjalan ke depan..bukak seluar kecik lalu pipis di atas nisan...terkulat-kulat abang motor melihat gadis dari belakang...

sesudah pipis...

gadis : abang enggak mau nanya nama saya...?

abg motor: namanya apa gadis cantik.....

gadis : tiren bangg....

abg motor: owh tiren...sedap namanya ya...

gadis : sedap...abang enggak mau tanya apa maksudnya tiren bang....(nada menggoda)

abg motor: apa ya?

gadis : tiren bang...maksudnya mati kelmarin...(menoleh dengan mata yang hitam sambil mengilai...)

owh.....baru saya faham kenapa ramai lelaki. hantunya cantik, ganteng, memukau gitu..

tapi....

tak lama...hantu yang cantik menggoda bertukar jadik pocong...
saya tak mau cerita lebih-lebih...pocong nya menakutkan.saya tengok celah-celah jari je..
couple depan saya pon kepala lame-lame makin turun-makin turun je..
seram sangat...




5 comments:

  1. Woowww... Sweetnyer...
    Pg tgok Citer Seram dgn Wak Pejal ek...

    ReplyDelete
  2. aah...ngan wak pejal..hehe...

    ReplyDelete
  3. ahaha..nak gelak dl jap!!
    tgk citer antu celah2 jari.mcm sye jgk rupe2ny..~gelakkn diri sndr.. S-)

    ReplyDelete