Sunday, January 18, 2009

i was tagged...

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
family

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
maxis topup

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
saya nak kahwin tepi pantai,lagi best di island

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
sehingga hujung nyawa...amin

5. Adakah anda dilamun cinta?
sudah, sedang dan masih

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
saya tak ingat nama restoran nya..tapi saya makan kerang bakar dengan faisal

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
twilight sequel-Eclipse

8. Apakah nama penuh kamu?
Fatin Nurhuda bt. Midzan

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
ibu

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
no idea...seorang jejaka maori yang tampan lagi bergaya mungkin?

11.Sebutkan 10 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
neleh,daa,che nad,syira,mira,shahrul

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
dulu-dulu la..

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
paris!

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
sepupuku yang terrapat,same age with me,a UM student,crazy person,duk kat kajang.

16. 8 perkara yang amat saya gilai buat masa sekarang?
nk tunggu 14th feb ke nz
internet
faisal's c902 that he gave to me
twilight novels
shopping
last minute meeting with my friends
new kebaya from ibu
usaha untuk mendaptkan tidur yang cukup

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan.
haish!
yela...
ok
owh
insyaAllah
Alhamdullillah
ye
wawawa..

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
sticky fingers, you didn't hear it from us, twilight..........

19. 10 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
t-shirt
im yours-the script
if you had my love
cry
tattoo
i hate this part
photograph
tentang seseorang
cuba-faizal tahir
back for good

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.
kita kene percaya kat orang
english ni banyak theory rupenya
belajar rasa kehilangan
saya dah besar rupenye..
pengorbanan masa,tenaga etc perlu untuk berjaya
kena study hard, kalau x, x dapat fly
belajar berdikari
baru tau "rewang" tu bermaksud buat preparation for kenduri.

21. Mari meng'tag' 9 orang lain.
saya tagged semua orang..=p









No comments:

Post a Comment