Thursday, April 23, 2009

abg subway baik...

biasa lah bila sejuk perut memg cepat lapar..baru kjap tadi makan spagety che nad buat..tapi terasa nak turun star mart pulak beli topup..siap-siap dan turun..starmart kat bawah aje.x perlu pakai bedak tepek 2-3 inci,eyeliner dan mascara serta lip gloss yang baru dibeli semalam..sejuk malam ni..terkedek2 berjalan ke starmart dengan lajunya..

masuk starmart buat satu pusingan dulu dalam starmart.rutin.kot2 lah ada bnda boleh beli buat makan.takde.

subway bukak lagi!

abg subway senyum.vikram namanya.sempat lagi tu aku baca name tag die...nak roasted garlic-6 inch.nak seafood..saya senyum.dia senyum..sedap tgk seafood punye inti yang banyak crab tu..nyum2...banyaknye die letak..bagus2...

sambil2 die letak saya baca menu.isi masa lapang.kalu sekali ngan drinks,$6.00..owh..murah gak...2 subway,2 drinks pon murah,tapi x ingat bape..

fresh or toasted?semestinye toasted..seperti biasa,no salad, i want only tomatoes,olives and pickles..wah2...and honey mustard plz...sedap2...

harga:$4.90

saya hulurkan $10...die pulang baki $5.10..jadi betullah harga $4.90..tapi knape die bg saya cup?tadi saya dah cakap xmaw drinks..saya buke mulut nak cakap..saya baru cakap,"but..,"sambil agkat cup..die senyum je.saya pon,ok.thanx.senyum.pilih air.tropicana orange.sedapp...dan pulang...

pasni boleh lah pegi tym abg subway yang itu jaga lagi.isi subway pon banyak.dapat free drinks lagi!baiklah kamu...terima kasih..=)

1 comment: