Wednesday, February 11, 2009

saya tak suka dentist (2)..

hari ini saya bangun dengan semangatnye untuk pergi jumpa dentist lagi..saya teringat kakak di kaunter pesan sebelum datang call dulu nak check retainer dah siap ke belum..saya mandi dan dial telefon..

tut-tut..

tiada jawapan..

saya dial lagi skali..

tut-tut..

lelaki 1: hellow..

gadis : hellow..aritu saya ada datang buat retainer baru..saya nak tahu,retainer saya dah siap ke belum..

lelaki 1: ha??

gadis : retainer..yang kat gigi tuu...orthodontik la...

lelaki 1 tadi memanggil rakan setugasnya...

lelaki 1: kau cakap dengan budak ni...macam-macam pulak die tanye..

gadis ketawa kecil.dlam hati "kerja kat klinik gigi pon xtaw orthodontik tu ape...apelah!"

lelaki 1: nak apa tadi??

gadis : retainer...saya nak tahu dah siap ke belommmmm....haish...

lelaki 1: (blur lagi)awak ni...mmm...kejap ek?

gadis : ok..(ketawa lagi)..apehal blur sangat niii...

lelaki 1: woii..ko cakap ngan budak ni...macam2 je..(berkate kepada kawannya)

lelaki 2: hellow...adik nak ape?

gadis : saya ada datang aritu...saya buat retainer baru...saya call ni nak tahu da siap ke belom..aritu die suroh saya call...

lelaki 2: retainer?

gadis : yeee....retainer...yang taruk kat gigi tuu...

lelaki 2: ha??

gadis : haish..ini klinik gigi *** ke tidak ni..?da lame saya kat telifon ni...(mula marah)

lelaki 2: adikkkk....ini pejabat ukurrrrrrrrrr........

gadis : yeee...?erkkk...

biasa la pagi-pagi...saya tak suka dentist...

2 comments: