Tuesday, September 22, 2009

sesuatu yang kau tak payah baca

harini aku maw cakap pasal 'terasa'..
pernah tak korang-korang 'terasa' dengan orang-orang?
kadang-kadang bukan benda besar pon yang buat kita 'terasa', tapi benda the very small thing pon senang je nak buat kau 'terasa'.betul tak?
bila aku 'terasa', aku cube sedaye upaye aku fikir, 'xpe, bukan niat orang tu nak buat aku 'terasa''...
but, u know, bile dah lepas raye ni lagi-lagi kan, syaitan dah telepas pastu beranak-pinak dengan giatnye sebab nak lepas gian time bulan puasa, lagilah perasaan marah sebab 'terasa' tu membuak-buak...cakap sikit rase nak lempang dah..kalau aku tengah 'terasa', aku takkan pandang muka orang tu bila aku bercakap dengan die.so, selagi aku boleh pandang muka kau, maksudnye aku belom atau tak 'terasa' lagi ngan kau.jadi,jangan risau.

bukan senang nak buat aku 'terasa' sebab aku bukan orang yang kisah.sekali aku 'terasa', selamanya aku ingat..tapi aku bukan orang yang suka nak 'terasa' lame-lame..hari ni 'terasa', esok dah tak rasa..tapi kau jangan ingat sebab tu, kau boleh cakap sesuka hati kau, ketuk kepala aku sesuka hati kau,pijak muka aku sesuka hati kau...

aku harap lepas aku kelik butang publish tu, perasaan 'terasa' aku ni akan hilang.

5 comments:

  1. Oh i feel youuuuu!! same la. i'm not the type yg sng2 nak trase, tapi once dah trase yg tahap maksima, insyaAllah akan ingat smpai bile2. paling xleh blah bile ade kes kite jage hati org tu bagai nak rak, tp die sng2 sesuke hati die wat kite trase kan kan kan.

    ReplyDelete
  2. ketuk kepala?
    hahaha
    ak ingat kjadian itu..

    mood terasa slps ry?
    clubbing most welcome
    hoho

    ReplyDelete
  3. hmm..takpe2 sometimes bile kite terasa..better kite go away dari org tuh & carik someone yg kite selesa tuk luahkan segalanya..luahkan & insyaallah sume yg terbuku dalam hati akan hilang...

    ReplyDelete
  4. lumrah hidup mmg wujud org2 cam ni......so just ignore them.....smile always n peace akak avoid war :)

    ReplyDelete
  5. sayang, i pown...but it's over...sbb life die juz go on happily on whether kte tension dgn die or not so wth je la
    ..this week mmg terasa week kot..huhu...
    if u terasa wit me ever...say it to my face je yer...
    n yeah, thanX for da help 'tempoh hr'
    let's juz flush wutever down to da toilet...

    ReplyDelete